г. Усть-Каменогорск, Красина 12/4

Некоммерческий холдинг ЗУБР Новости Мемлекет пен ҮЕҰ өзара әрекеттесудің проблемалары

Мемлекет пен ҮЕҰ өзара әрекеттесудің проблемалары

Мемлекеттік органдардың азаматтық қоғам институттарымен өзара іс-қимыл жөніндегі уәкілетті лауазымды тұлғалары мен ҮЕҰ өзара әрекеттесудіқұру кезінде кездесетін проблемалар:

Тараптардың бір-бірінің жұмыс істеуі, міндеттері мен нәтижелері туралы хабардар болуының жеткіліксіз деңгейі.Уәкілдер басқа функциялардың көптігіне байланысты әрқашан өз саласының немесе аймағының азаматтық секторы туралы толық ақпаратқа ие бола бермейді.

Өз кезегінде азаматтық қоғам институттары, атап айтқанда ҮЕҰ, уәкілдердің бар екендігі және оларға жүктелген міндеттер туралы бәрі бірдей біле бермейді.

Уәкілетті адамдардың басым бөлігініңРегламентте белгіленген міндеттердің бүкіл спектрін іс жүзінде орындамауы. Біздің ойымызша, субъективті себептерден басқа, объективті факторлар да бар:

— осы лауазымды тұлғалардың өкілеттік деңгейі мен уәкілдің регламентінде белгіленген міндеттер деңгейі арасындағы бастапқыда қалыптасқан Қайшылықтар, олар жекелеген ведомстволар мен бөлімшелердің функционалында белгіленген;

— Регламентте және әдістемелік ұсынымдарда белгіленген міндеттерді шешу кезінде негізгі стейкхолдерлермен сипатталған тік және көлденең өзара іс-қимыл тетігінің болмауы; мұндай тетік процеске кім және қалай тартылғаны, жауапкершілік қалай бөлінетіні, ақпараттың қайталануы немесе жоғалуы қалай алынып тасталатыны, өзара іс-қимылдан синергия әсеріне қол жеткізу қамтамасыз етілетін сұрақтарға жауап беруі тиіс.

Институционалды жадтың төмен деңгейі. Мемлекеттік құрылымдарда кадрлардың жиі ауысуы, ҮЕҰ-да да, мемлекеттік құрылымдарда да үздік жұмыс тәжірибелерін құжаттау және масштабтау рәсімдерінің дамымауы өзара іс-қимыл саласында көбінесе жинақталған тәжірибеге негізделмей, «оны қайта ойлап табу»арқылы «бір қадам алға және 2-3 артқа» жасауымызға әкеледі.

Мемлекеттік органдардың нақты салада немесе өңірде азаматтық сектор институттарымен өзара іс-қимыл жасаудан нақты пайда түсінуінің жеткіліксіз деңгейі. «Өзара әрекеттесу үшін өзара әрекеттесу»- өкінішке орай, тапсырмаларды«жабу»қажеттілігі жиі кездеседі.

Бұл проблемаларды шешу – бұл 2 тараптың жауапкершілігі: ҮЕҰ өз жұмысының әсерлерін, халықтың өмір сүру сапасын жақсартуға нақты әсерін анық және сенімді көрсетуді үйренуі керек, ал мемлекеттік органдарға, атап айтқанда уәкілетті органдарға және олардың командасына талап етілетін әсерлерді беретін азаматтық сектормен өзара әрекеттесутехнологияларын зерделеу қажет салаларды, аумақтарды дамыту үшін мәселені тереңірек зерделеу, ізашарлар жинаған тәжірибені игеру.

47

Related Post

Оценка вклада НПО в СЭР:итоги проектаОценка вклада НПО в СЭР:итоги проекта

Уважаемые коллеги, дорогие друзья! Однажды Махатма Ганди сказал: «Если желаешь, чтобы мир изменился, — сам стань этим изменением».   Мы живем в эпоху постоянных изменений… за некоторыми наблюдаем, некоторые создаем

Рабочая группа «Доступность участия НПО в системе ГСЗ»Рабочая группа «Доступность участия НПО в системе ГСЗ»

Құрметті әріптестер, серіктестер, достар! «ҮЕҰ-ның Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс жүйесіне қатысуының ашықтығы мен қолжетімділігі тетіктерін енгізу» жобасын іске асыру барысы туралы хабарлауды жалғастырудамыз. Бұл жоба АҚШ-тың халықаралық даму агенттігі (USAID) қаржыландыратын

Источники информации при формировании Государственного социального заказаИсточники информации при формировании Государственного социального заказа

При формировании государственного социального заказа должны учитываться интересы как минимум трех сторон: государственных органов, населения и НПО. Именно учет потребностей каждого увеличит вероятность достижения успеха.  Согласно Правилам формирования, мониторинга реализации